Reklamace prvků RÚIAN
Hromadná reklamace prvků |
|
Reklamace dalších prvků |
Reklamace prvků ISKN
Informace k reklamačním formulářům RÚIAN
Reklamační formuláře umožňují externím uživatelům zadat reklamaci prvků vedených v RÚIAN.
Po odeslání správně vyplněného formuláře je reklamace prostřednictvím webové služby zaslána konkrétnímu editorovi (podle územní působnosti) do aplikace ISÚI.
Rozdělení reklamací podle typu prvku:
Stručná pravidla pro zadávání reklamace
Prosím, vytvářejte opodstatněné reklamace na základě pouze ověřených informací. Vaše návrhy podléhají kontrole ČÚZK.
- Údaje v reklamačním formuláři je nutné zadávat postupně, k čemuž Vás aplikace navádí zpřístupněním jednotlivých kolonek.
- Reklamovaný prvek je možné zadat kódem RÚIAN a následně pomocí funkce
dojde k načtení údajů prvku.
- Další možností je postupné vypsání jednoznačných údajů do příslušných kolonek a následně pomocí funkce
dojde k načtení dalších údajů prvku.
- Jednoznačnými údaji jsou pro:
- stavební objekt s číslem – obec, část obce, typ a číslo,
- stavební objekt bez čísla – obec, typ, k.ú., parcela,
- adresní místo – obec, část obce, typ SO, číslo,
- ulice – obec, název ulice.
- Většina kolonek Vám nabízí údaje podle zadané obce (automatická kontrola), stačí tedy vypsat první písmena a poté potvrdit údaj z nabídky.
- Po identifikaci prvku se zobrazí načtené údaje a grafický náhled z Veřejného dálkového přístupu (VDP). Podmínkou pro zobrazení grafického náhledu je existující lokalizace (definiční bod) daného prvku.
- Po chybném nebo neúplném vyplnění formuláře Vás aplikace upozorní chybovou hláškou.
- Notifikační email Vám bude doručen po odeslání vyplněného reklamačního formuláře (potvrzení o obdržení Vaší žádosti).
- O řešení nebo zamítnutí Vaší žádosti budete informováni také notifikačním emailem. Podmínkou doručení těchto emailů je správné vyplnění Vaší kontaktní adresy ve formuláři.
Případné nesrovnalosti zasílejte prosím na Podporu ČÚZK podpora@cuzk.cz.